Kamen Rider Saber (2020)

Watch full episodes Kamen Rider Saber (2020), download Kamen Rider Saber (2020) Indonesia subbed, Kamen Rider Saber (2020) Indonesia sub, download Kamen Rider Saber (2020) Indonesia sub, stream Kamen Rider Saber (2020) at Oploverz .
Kamen Rider Saber (2020)
Tonton streaming Kamen Rider Saber (2020) Indonesia Subtitle di Oploverz . Kalian juga bisa download gratis Kamen Rider Saber (2020) Indo Sub, jangan lupa nonton streaming online berbagai kualitas 720P 360P 240P 480P sesuai koneksi kalian untuk menghemat kuota internet, Kamen Rider Saber (2020) di oploverz.eu.org MP4 MKV hardsub softsub subtitle Indonsia sudah terdapat di dalam video.

Synopsis Kamen Rider Saber (2020)

Sejak dari zaman dulu kala, terdapat buku buku yang menjaga kehidupan di bumi. Buku buku yang mengandungi pengetahuan tentang mitos, maklumat tentang kehidupan, cerita, dan teknologi. Setelah manusia mula berkembang (menuju kemodenan), manusia juga menggunakan buku untuk pelbagai hal. Buku buku ini dijaga oleh sebilah pedang suci (Holy Sword) dan pahlawan pedang terpilih untuk menjaga buku itu agar dunia tetap seimbang dan aman damai. Tetapi semua itu hanyalah sementara, beberapa ribu tahun lalu, muncul seseorang yang cuba untuk mencuri buku buku tersebut. Buku itu akhirnya bertaburan di serata alam semesta. Pertarungan rahsia pun bermula. Setelah kejadian itu berlaku,di zaman sekarang pula, Penulis novel Kamiyama Touma (Shuichiro Naito) telah bermimpi sesuatu yang aneh, pahlawan pedang berlawan dengan makluk aneh didalam dimensi lain dan seorang gadis misteri meminta bantuan daripadanya.Setiap kali bermimpi benda yang sama, Touma terfikir adakah dia lupa sesuatu tetapi dia tidak ingat. Mimpi itu selalu menghantuinya (Bukan Kamen Rider Ghost). Tiba-tiba kejadian aneh itu betul-betul terjadi, sebahagian daripada bandar beserta orang-orang dibumi secara tiba-tiba hilang! Sebahagian bandar yang hilang itu dihantar ke dunia lain. Dimana kita berada? Apa dah jadi? Bagaimana cara untuk kita balik semula? (Sambil gigit jari).Kata sebahagian penduduk yang masih hairan apa yang sudah berlaku. Touma dan Mei Sudo (Asuka Kawazu) iaitu editor novel Touma juga terlibat dalam fenomena ganjil ini. Yang menghairankan lagi, dunia lain ini sama seperti dalam mimpi Touma sebelum ini, makhluk aneh itu juga mula menyerang bandar. Saya akan kembalikan bandar ini ke dunia kita semula! Kata Touma. Lalu, sebilah pedang api muncul didepannya setelah mendengar kata-kata semangat dan nekad dari Touma. Setelah mengambil pedang itu, dia menggunakan kekuatan naga dan membuatkan dia menjadi Pahlawan Pedang Api,Kamen Rider Saber.

Movie

No
Movie Title
Play

Batch

Comment